چه عطروادکلنی زنان را تحریک میکند؟ با هم بشناسیم
نوشته شده توسط : admin

ادکلن مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme عطر محرک زنانه

عطر آکوا پور هوم که از ابتدا جزو پر فروش ترین عطر های دنیا بوده و هنوز هم می باشد، احساس تمرکز و تفکر بسیار بالایی به افراد خواهد داد. به این وسیله می توانید با حواس جمع تری در پی کسب علاقه خانم مورد نظرتان باشید.

نت های اولیه این عطرشامل درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال می باشند؛ که احساس سرخوشی بی نظیری را به فرد هدیه می نمایند. نت های میانی کم کم از راه می رسند و بوی خوش جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه را به همراه دارند.

 در پایان نیز عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا و نت های چوبی رایحه ای بی نظیر و لذت بخش را به مشام شما هدیه می کنند. رایحه ای که هیچوقت از آن سیر نخواهید شد.

 

عطر مردانه رالف لورن Polo Blue عطر محرک زنانه

بوی تند و خنک این عطر احساس آرامش کنار اقیانوس را برای شما تداعی می کند. حسی سرشار از سبک وزنی و آرامش. این عطر پولو بلو را می توان بهترین عطر تحریک کننده خانمها دانست. از آن جهت که خانم های بسیار زیادی این عطر را می پسندند و از آن با عنوان یک عطر جذاب و فریبنده یاد می کنند.

 

ادکلن مردانه آزارو مدل Chrome ادکلن محرک زنانه

عطر Chrome خنک را می توانید در روزهای گرم تابستان استفاده کنید و لبریز از حس دلپذیر سرما در روزهای سوزان آن شوید.

پس از استفاده از این عطر بوی رزماری، آناناس، شکوفه پرتقال، نارنج و لیمو را استشمام خواهید کرد. این بوی بی نظیر همان چیزی است که همه خانم ها را به خود جذب می نماید.

هیجان بیشتر نیز حسی است که پس از هربار استفاده از این عطر به شما دست خواهد داد.

 

عطر ادکلن محرک زنانه سی کی ریویل مردانه-CK Reveal

در اولین برخود شیشه جذاب این ادلکن دل شما را می رباید؛ بنابراین اینادکلن هدیه ای مناسب نیز به شمار می آید. اگر خانمی هستید که دوست دارید بیشتر به مرد مورد علاقه خود جذب شوید، پیشنهاد می کنیم این ادکلن را به وی هدیه دهید و از تاثیری که می بینید شگفت زده شوید.

این عطر مردانه و منحصر به فرد، رایحه ای بی نظیر را دارا می باشد. نت های اولیه این محصول که بهترین عطر تحریک کننده زنان می باشد، گلابی، کنیاک، زنجبیل، کندر رمی و طالبی می باشند. نت هایی بی نظیر که کمتر ترکیب آن ها را یکجا دیده اید!

 

 

 

ادو تویلت مردانه هوگو باس مدل Boss Bottled عطر محرک زنانه

پس از استشمام بوی خوش این ادکلن، شما نیز با ما هم عقیده خواهید بود که همه خانم ها جذب این ادکلن خواهند شد! ساختار رایحه این ادکلن بر پایه میوه، ادویه، وانیل، چوب، مرکبات و... بهترین عطر برای جذب زنان می باشد.

نت های اولیه این محصول شامل آلوی سیاه، سیب سبز، لیمو، نارمج و گل شمعدانی هستند. این نت ها انرژی فوق العاده ای را به شما خواهند بخشید. این انرژی آنقدر زیاد است که می توانید برای رسیدن به معشوق خود هر کاری انجام دهید!

 

عطر ادکلن رالف لورن پولو قرمز رد-Ralph Lauren Polo Red

در فصول سرد ادکلن پولو رد خوشبو را استفاده نمایید و احساس گرما، شادابی و نشاط را به خود ارزانی دارید. بوی لیمو و گریپ فروت اولین بویی است که پس از استفاده از این ادکلن استشمام خواهید کرد. در طول روز با گذشتن از کنار بقیه این بوی خوب را به آن ها نیز هدیه می کنید.

بوی خوبی که حاصل آن می تواند جذب کردن خانم مورد علاقه تان باشد.

ادکلن جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo بهترین عطر تحریک کننده زنان

این برند نام آشنا اقدام به تهیه ادکلنی کرده است که رایحه خوش آن دل هر خانمی را می برد. عطر آکوا دی جیو پرفومواقیانوسی و چوبی احساس طراوت و سرخوشی را برای افراد به همراه دارد. حسی که به این سادگی ها از بین نخواهد رفت و تا پایان یک روز کاری طولانی با شما خواهد ماند.

بوی نارنج و نت های دریایی که نت های اولیه این ادکلن هستند، حس بی نظیری از خوشی و اعتماد به نفس را به شما خواهد بخشید؛ و این حس همه آن چیزی است که باعث شده است این عطر به بهترین عطر تحریک کننده زنان تبدیل گردد.

 

عطر مردانه داویدف مدل Cool Water بهترین عطر تحریک کننده خانمها

از بوی عطر کول واتر پیداست که چه رایحه خنکی دارد و چقدر برای فصل تابستان مناسب است. این بوی تند و خنک احساس قدرت را به شما ارزانی می دارد. قدرتی برای کندن یک کوه برای رسیدن به معشوقتان!

نت های اولیه این ادکلن شامل آب دریا، گیاهان سبز، نعناع، اسطوخودوس و رزماری می باشند. پس از مدتی طولانی نت های میانی از راه خواهند رسید. این نت ها شامل بوی خوش چوب صندل، چوب صندل، شکوفه پرتقال و گل شمعدانی می باشند.

در پایان نیز بوی خوش مشک، چوب سدر، خزه اوک موس، عنبر و تنباکو از راه می رسند تا میهمانی بوهای خوش به باشکوهی هرچه تمام تر برگزار گردد.

منبع: عطر جذب کننده زنان

 

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: